Tuesday, January 12, 2010

Blurr








13 Januari 2010....

Hr ni Meting Jawatankuasa Pusat Setempat....Dato' YDP sendiri akan chair meeting...uishh....4 sure byk perkara berbangkit2.....berbalik2....seram...seram....hrp2 semua okay....di samping itu juga...ewah...ayat ala2 zaman SPM dl...aku runsing memikirkan hubby kt umah yg terkena demm kura2...demam penyu2...heh...msk hr ni dh 4 hari dia demam...kejap pns...kejap sejuk suhu bdnnyer....aku tipon hset dia dr td x angkat....pesanan ayah pg td, dia akan htr hubby aku ke hospital. Masalah problemnyer skrg...ayah pun x angkat tipon......risau2....

Alamak...lari tajuk....akhirnya meeting hbs pd jam 12.21 tghhari ikut jam dlm bilik meeting....fuhh lega....tggl lg pasni kn prepare surat2 pemberitahuan.....hbs kerja utk hr ni....

Tiba2 terfikir plak bln depan Ulangtahun Kelahiran Puteriku Nia Iris Batrisyia yg Pertama. Aku highlight kan perkataan pertama utk mengingatkan diriku yg aku kena buat 'kenduri kecil' utk dia. 'Kenduri kecil' pun xkan nak mkn bihun? kalu mkn bihun pun xkan hy utk 5 org? Hehehe...fmly aku jer dh ada 6 orang.....bihun skrg rm3 x ktkan aku bajet 30 orang, dah RM90.00. Pas2 xkan bihun jer? mesti nak ada kek, kuih2, minum2......wah....aku kn bajet mau3 dekat rm300.00 jugak ni. Pening....bulan depan gaji awal....pas2 menganga.....Aaaaaaaaaaa


X per....aku akan cuba buat yg terbaik, terjimat dan termeriah sekali khas utk anak sulungku...Sulung? yer la...aku target nak hasilkan adik buat Iris...hehehe....Aminn....


No comments: