Wednesday, June 30, 2010

Iris ada baby?


Salam Julai....

Sedar x sedar dah masuk Julai....tahun ni Ibu x achieve pun 1 hari 1 n3 mcm NB....insyaallah taun depan...hehehe...maknanya dh hampir penghujung tahun 2010...dan...nak masuk bulan Ramadhan dah.....taun lepas Iris kecil lg...7 bulan...taun ni dia dah besar....mesti huru hara Ramadhan nih...apa la Ibu...cakap mcm 2 plak...x la...insyaallah kami akan lebih sabar menghadapi Ramadhan ini....

1 day i bought her 1 toy, a strawberry toy. Yesterday...when i just came back from office...she bring her bby strawberry toy...and gave FM. hahaha....u know what sayang....Ibu learn something...the kids will follow what were the parents does to them...wahhh...speaking plak...w/pun berterabur....ckp melayunya...anak2 akan buat apa yang kita dah buat pada dia...contoh mcm Iris...Ibu bg FM kt dia, dia pun bg FM kt toy dia...huhuhuhu...desey ibu tau....

So, uols lyn pic dia jer la erk...







Hahaha....cute kan Iris....kalu tu bby dia, maknanya cucu Ibu...huwaa....x rela....



2 comments:

ann @ hatiberbunga said...

olololo.. sweetnya dia layan bb. berlatih nk jadi kakak ke, iris? hehe...

oh, btw.. ann dah follow u back. ;)

rozila said...

tqvm ann....jejak kasih sama u...n told u that everyday mesti nak jenguk 'ur blog...nanti ann tulun2 rozy yek...coz i'm really new...iris will be kakak soon...;-)