Pages

Tuesday, June 21, 2011

5 bulan?

Salam...
Lorr sedar x sedar dh pun 5 bulan bby Asadel...iskh..iskh...apasal M.A.L.A.S bebenor nk wat entry...pukui kang br taw. Meralit nengok blog org lain pehal? waduss....penyakit M dtg lg...x der ubat nk mencegah penyakit M ni...kalu operate tukor darah pun x leh baik PUNYER....tiba2....
 Asadel dh pun menerima cucuk suntikan 3 serangkai pd 16.6.2011. Dan pd usia 5 bulan, Asadel dh hampir 7 kg...wahhh.....satu kenaikan yg memvanggakan....hehehe....sementelah dia masih belum makan solid food as per request..hehehe...mak aku dh bising2....bg lah anak mkn....mengunyap2 mulut dia....aku mmg berazam nk fully BF dia, dan DIA HANYA AKAN MENERIMA SOLID FOOD PADA USIA 6 BULAN....wah...bajet tegas la tu..yg guna font besar...kehkehkeh....kengkonon...
So, straight 2 d point...milestones dia :
1). Dia dh boleh meniarap bila-dia-rasa-nak-meniarap
2). Dia akan mendepangkan tangannya sesiapa yg lalu berhampiran dia..
3). Mesti nk mandi 4 kali sehari, kalu x...dia akan merengek.....
4). Sangat suka bila di sapukan losyen...mmmm
5). Pandai bermain dgn Kak Yong dia...Kak Yong bcakap, Adik tukang gelak....hehehe...
6). Kalu npk aku blk office, senyum lebar sampai telinga....
Huhuhu...anakku dah besar adalah lebih practical dr aku dh ada 2 anak.....haihh...
Taraaa........
Erkk....ni ke Asadel yg kuar dr perut Ibu....he3...mode-x-percaya-anak-dah-besar
 Hensem jugak anakanda aku nih...hehehe....



No comments: