Friday, February 15, 2013

4th Besday of Iris

Assalamualaikum.........malas sggh tuan tanah kedaung ni kennnnn....................mcm biskut pun yer jgk....kahkahkah....suker hati dia jer nk update bl.....huhuhuhu......ai ni bab BW rajin sungguh....tp tang blog sdri kedu....x taw nk tulih apa......last2 tutup jer.....haprak.....

Mcm tajuk kt atas, hr ni 15.02.2013 bersamaan 4 Rabiul Akhir 1434 H adalah hari lahir anakanda saya yg sulung.......*wahwahwah...berapaanakkoada*...........hehehe............Selamat Hari Lahir Kakak....Nia Iris Batrisyia binti Nor Hisham............how's time fly.................dlm x sedar jer dh 4 tahun......kot sedar, ntah lah.....hahaha.............

Cepat tul dia besar.....rs mcm byk sgt perkara yg x sempat buat tuk dia......*uhuk...uhuk*.......like ai dh ptt start ajar dia mengaji......membaca.......menulis........ABC dia hafalpun sebab menyanyi....kalau 1-1 mmg x boleh lagi.....aduss......nak ajar menulis kang, baru 1 huruf dia ckp " ibu, dh siap..." olololo......bila nk htr g sekolah, paling parah-------------------------> dia cakap " kakak ni cuti lagi....". Fengsan ibu ko nak......

Kakak, hr ni besday kakak yg ke 4....Ibu ucapkan Selamat Hari Lahir, Semoga Kakak jd anak yg solehah, yg dengar kata, yg hormat org tua........belajar rajin2......pelajaran tu bior tinggi lagi dr ibu......kalau ketinggian x pyh ckp...sbb dia confrim akan tggi dr ibu dia yg *comels* ni......


Kakak....Ibu sayang kakak sebab kakak anak ibu, sebab kakak lambang cinta ibu dan ayah.....adik pun sama....kesayangan ibu n ayah......membesar dgn baik kakak.....iskh...pesal emo ni......*kodahtualer, sebabanakkodahbesor* waaaa....................

No comments: