Pages

Thursday, October 24, 2013

Jumaat....

Salam Jumaat Barakah.....




Terima kasih x terhingga buat Kak Wanie.....tahun ni memang x celebrate dgn kek pun....huhuhu...sedeyyy....slalu mak n ayah x pernah lupa...tah camner rupanyer mak salah hari....dia lewat 1 hari...tetiba hari kejadian tu (wahhh...kerlasss...sgtkannn.....) aku bawak balik sate n durian crepe.....tetiba, dialog lebih kurang camni :

Emak : Ehh...byknyer beli....
Aku: Haah....*malu2 la kononnya...*
Emak : Apsal x beli esok?
Aku: *mesti mak x ingat ni....huwaa...* senyum jerlah...
tetiba en sham cakap....
En sham : Adik...besday to you ibu dik...
Emak : La....hari ni 22 ke? mak ingat esok.....Selamat Hari Lahir Kakak, semoga panjang umur dan murah rezeki....
Aku : Terima kasih mak...kerana besarkan kakak selama ni...mintak ampun and halalkan mkn minum.....iyer...aku tau, ayat last2 tu aku tambah...hahaha. Nak ckp per? ayaq mata dh kuaq dulu da...

Hari ni Kak Wanie bawakkan kek (dia tempah lah....kalau dia yg buat boleh bukak bisness la dia...) hehehe..

Alkisahnya...tahun ni aku hanya potong kek yang dibawak kak Wanie.....baru ku sadar, usia bertambah nak celebrate pun dah kurang.....huhuhu.....

Lupa plak...Selasa ritu boss belanja makan kfc.....ponnn sedappppp.....terharu aku....huhuhu...terima kasih semua...keluarga, kawan2...saudara mara yg wish.....lebih 44 org yg doakan murah rezeki...murah sungguhlah....rezeki aku....Aminn....

XOXO

No comments: