Pages

Wednesday, December 11, 2013

Bisness kecil-kecilan....

Bismillahhirrahmanirrahim.......

Lama x menjengah blog sendiri...jengah sebenarnya...tp hy utk BW................x der idea......bila idea mariiii.....keje plak byk....huh!!!

Seperti perkara di atas.....(kau dh kenapa....mcm srt rasmi plak khennnn).....aku ingin mewar2kan bisnes kecil-kecilan aku.....bermula dr hadiah utk kehadiran org baru dalam keluarga kami..... pastu tetiba rasa mcm, ehhhhh????? kreatif rupanya aku ni.....hahahahahaha...up...up...up...

DIAPER CAKE......

Adalah satu trend baru dlm tajuk besar hadiah....asyik2 hamper macam kt pasaraya tu...boring jugak...sama jer pesen nyer....nahhhhh..................aku persembahkan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

cantikkan? silalah order utk adik beradik, saudara mara, rakan taulan......

Harga adalah mengikut bajet anda.....TAPI perlu diingatkan dah namanyapun DIAPER CAKE, harussslah bahan asasnyer pampers.......tapi masih boleh bawak berbincang....sebab aku mementingkan kehendak customer....





-LOL-

No comments: