Pages

Thursday, May 29, 2014

Aku dan Dunia Hujung Jari...

Aku adalah seorang Graduan Ijazah Sarjana Muda dengan Kepujian Pengurusan Pembinaan. Sesaper dalam bidang tu pasti tau mcmmana ceteknyer ilmu IT kitaorg dalam part apps ni.

Kebetulan zaman tu mana ada Facebook...Twitter....Instagram...dgn apakebendentah.....yang kitaorg tau program Master Programme....program tuk schedule progress kerja2 di site....pastu teori2.....program paling pro sekali dah pasti lah Word....tu pun masa Word 2000 kot....skang Word dah update...

Tapi sejak join dengan family Shaklee ni...automatic aku terer bab apps2 ni....pernah dengar Hootsuite x?


Ni dia ruper nyer...kalau lepas install kat Play Store....apa guna menatang ni? Haa.....burung hantu comels ni akan bantu set kan post2 korang kat Facebook...Twitter...Instagram.....malam2 sebelum tidur korang kena jadi burung hantu dulu....prepare sesiap post yg akan korang post esok harinya....set kan masa. Macam aku, aku set terus 2 jam sekali.....so, the next day korang x perlu dah buat post....burung hantu ni dah tolong postkan ikut masa yang korang dah tetapkan.

Kalau korang x paham, korang kena explore apps ni....belajar sendiri...akupun x der sifu yg tunjuk...just group Shaklee aku bgtau jer apps apa nak pki....pastu godek2 la sendiri....

Malam tadi aku dah sesiap buat 7 post....so...cekidaut...

XOXO



No comments: