Pages

Thursday, August 7, 2014

10 Sebab Kenapa Perempuan Perlukan Premium Beautiful

Harini nak kongsi cerita mengapa dan kenapa perempuan perlu pakai Premium Beautiful....ada 10 sebab...kalau terasa2 tu...memang wajib pakai dah tu...he3...

10 Sebab Kenapa Perempuan Perlukan Premium Beautiful:

1. Berat badan semakin naik

Paling kerap timbul masalah bila lepas bersalin....anak pertama, anak kedua...makin lama makin tembam tembun lak dah...dengan pertambahan usia lagi...metabolisma makin kurang...badan senang ngat nak naik...

Ini sebab utama mengapa dan kenapa kita perempuan perlukan Premium Beautiful. Bila kita pakai Premium Beautiful badan susah nak mengembang. Umpama pakai acuan, bentuk akan ikut acuan kan.




2. Selera makan sukar di kawal

Malaysia kaya terkenal dengan banyakkkkk jenis makanan. Memang bukan senang nak control nafsu makan. Lagi banyak tempat berjalan...lagi banyak jenis macam makanan yang akan dijumpai.....

Kengkonon di bulan puasa, seharian tak makan tapi masa berbuka..... terus lupa nak control nafsu tu. Apatah lagi musim open house Raya ni, kalau sehari 3 buah rumah, 3x kali makan. Kalau ramai saudara mara maybe lebih buah rumah. hehe...

Dengan memakai Premium Beautiful, perut seperti di ikat rapi, jadi dapat kontrol kita makan banyak. Secara tak lansung bantu kita control jumlah yang kita makan.Semua boleh rasa...tapi kuantiti terhad...



3. Sagging breast / Punggung jatuh

Kalau lepas kahwin...memang semua alignment akan lari...shape yang tegang akan bertukar menjadi kendur...statement menakutkan gadis2...he3...jangan risau....

Semakin berusia semakin kendur / jatuh. Contoh terdekat boleh tengok mak or nenek kita. Tapi sesaper yang keep fit n aktif bersenam tak ada masalah, cuma berapa ramai yang kerap bersenam? Yang nak jaga aset tu antara sebab perempuan perlukan Premium Beautiful. Dengan memakai Premium Beautiful dapat mengalihkan lemak ke tempat sepatutnya & mengekalkan kedudukan aset / bentuk bandan kita. Barulah lebih yakin bila cantik terletak.



4. Bersalin normal or ceaserian 

Saper pernah pakai bengkung lilit zig zag? uii....x terbayang rasanyer nk melilit....Sekarang dah banyak pilihan... tak ramai sanggup pakai bengkung lilit lagi. 

Bukan sahaja susah sampai kena orang lain pakaikan....aurat lagi, susah pulak nak ke toilet . Pastu bila nk ke toilet kena tanggal....pastu kalau rajin lilit balik....memang hazabedah....  kalau jenis x reti duduk diam , ikatan jadi longgar tang sana sini.... Dalam cuaca sekarang yang panas menggelegak, berpeluh-peluh....pastu gatal2. 

Tahan la seminggu....sebab tu ramai tak pakai bengkung secara konsisten or disiplin. Tapi dengan Premium Beautiful, senang nak pakai sendiri & tak panas (kerana diperbuat daripada fabric Akwatek Akwadyne). 

Bila selesa di pakai dah confirm kita nak pakai setiap harikannnn. Tak payah nak mintak tolong orang lain pakaikan. Lepas habis pantang, yang pakai Premium Beautiful boleh dapat bentuk sebelum pregnant. Giler tak best kalau macam tu. So untuk perempuan yang bersalin perlukan Premium Beautiful untuk di pakai semasa & selepas pantang. Plus bantu hilangkan your strech mark....giler x best!!!



Kenapa Perempuan Perlukan Premium Beautiful


5. Bentuk badan tak cantik, contohnya pinggang lurus

Kita di lahirkan berbeza bentuk badan. Kalau berisi sikit terus bentuk badan tak kemas. 

Yang kurus x menentu pun x cantik jugak...Kalau rajin exercise, body selalunya cantik. Ada yang kurus tapi pinggang lurus. Sebab tu kadang-kadang nak pakai baju kebaya or ada shape akan nampak tak berapa cantik dan kemas. 

Cara yang lebih mudah dengan memakai Premium Beautiful. Terus dapat instant shaping dan lebih kemas.




6. Perut buncit

Orang kurus pun tak semestinya perut flat. Lagi2 bila dh beranak....sebab perut tu dah strecth....Kalau selepas bersalin baby dah keluar, tapi perut kadang-kadang macam ada lagi baby....haruuu. Kena pulak ada yang tanya kita pregnant berapa bulan. huhu. Sakit telinga mendengar. 

Itu untuk yang dah bersalin, tapi ada juga perempuan yang belum berkahwin tapi perut buncit. Apa cer? Pun biasa kita nampak kan. Actually perutlah bahagian paling biasa lemak berkumpul. Jadi untuk mengelakkan perut kita buncit, perempuan perlukan Premium Beautiful.


7. Malas bersenam or diet

Bersenam itu keperluan sebab nak jaga kesihatan. Tapi nak buat tu yang selalu fail. Jadi kalau exercise setahun sekali tak cukup untuk turunkan berat. Apatah lagi nak diet. Niat diet memang berkobar2...., tapi selalunya tak lama. 

Bila pakai Premium Beautiful, kurang sedikit kuantiti makanan yang kita makan & dapat terus shape yang kita nak. Kalau exercise sambil pakai Premium Beautiful especially Premium Beautiful Elegance (lembut & flexible), lagi cepat turun berat badan. Sebab Far Infra Red (FIR) akan lebih banyak di pancarkan bila kita aktif.




8. Sakit pinggang / slip disc

Sama ada sakit pinggang, slip disc atau masalah scoliosis memang sangat sesuai pakai Premium Beautiful. Dapat betulkan posture badan serta menyokong tulang belakang kita. Alhamdulillah.......mana2 clients yang ada masalah ini memang mereka cakap sangat membantu. Lagi baik sebelum kita sakit, kita cegah. Dengan pakai Premium Beautiful dapat protect tulang belakang kita. Jadi kalau ada masalah ini antara sebab kenapa perempuan perlukan Premium Beautiful.



Kak Azza antara client yang pakai Premium Beautiful kerana masalah slip disc



9. Bongkok sabut

Sejak belajar banyak kawan2 yang dalam kategori ini.....tengok muka cantik dah...sekali bongkok sabut...terus failed. Bongkok sabut ni mungkin genetic, cara kita duduk atau berdiri. 

Tapikalau tak jaga, nampak tak cantik & mungkin boleh sebabkan slip disc pula. So faktor bongkok antara sebab kenapa perempuan perlukan Premium Beautiful. Bukan hanya untuk cantik, tapi untuk kesihatan.


Fatin Liyana, blogger terkenal juga antara yang memakai Premium Beautiful

10. Nak maintain berat & shape badan 

Akhir sekali, untuk yang sedia kurus &  slim perlu juga pakai Premium Beautiful untuk maintain. Setengah orang masa muda memang kurus tapi bila bertambah usia mesti ada perubahan. 

Jika tak berubah berat, shape confirm lain. So nak cara mudah pakai je Premium Beautiful. So your berat & bentuk badan akan maintain....




Banyak lagi sebab2 lain kenapa kita perlu pakai Premium Beautiful. Memang korset Premium Beautiful di cipta 70% untuk kesihatan, 30% untuk kecantikan.

Pada kawan2 diluar sana yang nak tahu tentang Premium Beautiful, nasihat saya cuba dulu. Baru kita tahu apa perbezaan korset dengan korset lain di pasaran. Anything just contact me....

XOXO




No comments: