Pages

Sunday, December 7, 2014

Giveaway...bersiap ke sekolah bersama Ian & Iris!!!

Bulan 12 adalah bulan paling sibuk utk ma ayah buat persiapan sekolah....kalau zaman2 aku dulu...time ni mak sibuk dah jahit baju2 sekolah.....aku sibuk nak men'try' baju....kasut sekolah susun tepi katil...kejap2 tengok...pakai......kikikiki.....

Zaman sekarang tunjuk jer....sedia $$$$$ jer....kalau 4 orang anak? gulp......satu persediaan remeh ialah bila nak tulis satu2 semua barangan sekolah tersebut.....x rajin lah weh......hilang tetap hilang...tapi ada cara mudah dah sekarang ni.....

Jeng...jeng....kita masuk  Giveaway...bersiap ke sekolah bersama Ian & Iris!!! 

Wahhh....suker...suker....bila mummyayu nak buat giveaway...walau x tau menang ker tak....

Ni gambar sebagai syarat untuk menyertai Giveaway tu...tepek gambar nak2 tuan blog....Nama anak kedua Mummy Ayu n anak sulung saya sama tang IRIS. He3.....dan sticker ni pun saya nak menang utk dia jugak...next year 6 tahun ......masih di Pra Sekolah......Nia Iris Batrisyia

Gambar watak yang digemari of course la Frozen khenn....watak kegemaran semua kanak2.....

Kalau menang nanti Mummy Ayu carilah gambar yang cantik2 sikit....he3.....kalau x menangpun nanti saya nak minta Mummy Ayu tolong tempahkan. Boleh?





No comments: