Wednesday, March 10, 2010

Fuhh....(mode melepaskan lelah...)

Entry hari adalah entry melepas lelah…..Pg2 ni diriku nan rendang ini tfikir…mcmanalah org yg ada anak 4-5 org eheh…rminyer…. 2-3 org menguruskan rumah tangga dgn baik…dgn rumah yg kemas, jadual yg teratur…. Diriku yang baru dikurniakan seorang anak nipun dh mula rs bserabutnyer…kehidupan……teruk betul bunyinya…. walhal Iris dijaga dgn baik oleh mak....sebab 2 agaknyer sifat ke'berdikari'an diriku tiada...haihh...

Nope!! 2 me Iris was make my day very2….(I’m speechless….no word can describe how she’s very meant 2 me…)
Kami suami isteri merancang akan mempunyai adik kepada Iris…Cuma beri kami ckit masa…x der sapa suruh…hikhikhik….Iris begitu aktif menjalani kehidupan sehariannyer…pendek kata tiada ruang dirumah mak yg x diterokanyer…..baguslah kan? Tengok la gambar2 yg sempat aku snap ini….moga kalian mengerti….


Wahh…ada tpt psembunyian yg best la…try survey…


Alamak…kantoi..ibu dh nampak…

Haa...kan daku dh cakap.....2 br ckit....tgk lagi...dan lagi...dan lagi...


Try masuk dutsbin neh...muat x muat...


Waa...ibu x kasi....

Tapi ragamnyer menceriakan hati kami sekeluarga....andai dia tidur...kami akan tidur sama...hehehe....kehadirannya benar2 membawa erti....hilai tawanya menjadikan seisi rumah bercahaya....dan dia lah Nia Iris Batrisyia.....




ailuvyu la Iris....

1 comment:

along said...

hehehehe...mcm2 gelagat anak2 ni kan...teringat pulak kat anak buah si angah, msa kecik akak pernah terjumpa dia tidur kat celah antara katil dan almari...tido bediri...nasib ada timbunan kain disebelah dia, kalau tak dah lama dia jatuh...rugi tak snap gambar dia waktu tu...hehehehe