Pages

Wednesday, March 17, 2010

Terima Kasih Kak Yati...

Hancusss........

Pg2 lg aku dah buat entry serabut ineh....(ni kes entry tangguh semalam...) alamatnyer...kepala otak jd blank................teruk3...semalam aku ter'gatal' (ter..okay...means x sengaja...hehehehe cover2...) nak tukar skin mode blog anakku nan skema nih kepada sesuatu yg aku rs lebih grand........masuk dlm skincorner yg telah kutemui dlm blog member Kak Yati....ikut punya ikut arahan yang tertera dlm skincorner, view blog, empty....wawawa.......sedey woo...xkan nak taip blk satu2...mana nak ingat......huhuhu.......putus harapan...hancuss....

andai patahkan tumbuh...
andai hilangkan berganti...
namun....
yang tumbuh x sama dengan yang patah...
yang hilang x sama dengan yang berganti....


Fikir punya fikir...masak2...kalu betul2 masak bleh makan dah.....aku teringat kak Yati...koll dia, bg no password segala.....mintak tolong.........please3....kamu jangan nakal....ha..kembalikan blogku....setelah data2 ku diambil, dia x menaruh harapan yang tinggi pdku...katanya internet susah dapat..(oh..kak yati...andainya internet bolehku beli...pastikan kubeli untukmu...) hehehe...sadis x rayuanku....

Pagi tadi dengan saki baki kekuatan yang ada, aku try bukak blog yang pada jangkaanku kosong...bertukar warna hijau...yeyy.....sms kak Yati dia kt dia berjaya betulkan, tp bukan seperti skin yang aku cita-citakan...ktnya skin impianku x bleh mungkin penciptanya salah bg code...uwaa.....x jisahlah kak....janji aku dpt blk blogku....THANX KAK YATI....jasamu dikenang, semoga akak murah rezeki, panjang umur...panjang jodoh...(psstt..cepat2 dpt anak sendirik...nanti x payah main dengan Arif dah...kahkahkah...padan muka Arif x dpt main dgn mak long dia...hehehe gurau jerk.......hehehehe....nampak x...aku boldkan nama kak yati...itu tandanya diriku seorang yang mengenang jasa....





TERIMA KASIH DARI IBU DAN IRIS

No comments: