Sunday, March 21, 2010

Makanan Iris...


Salam Senin.....

Tengok tajuk entry di atas, mesti kalianz akan mengagak yg cerita sy adalah tentang makanan yg iris suker....Salahhhhhh.....bukan tentang makanan yg dia suka tapi tentang makanan yg daku belikan utk dia, yg dia x mkn sgt pun....yg mkn sgt2...IBU...ekekeke.....(pstt..salah satu sebab c ibu menjadi tembam tembun...kalau daku x mkn..kan ker membazir...? hikhikhik....)


Tengok....itulah diriku...selepas banyak-menolong-Iris-menghabiskan-makanannya-

Sabtu lepas, daku sekeluarga...wahh...sejak bila berdaku nih...entry lepas2 aku...apakah....daku mula menjadi sopan....lalala....telah pergi ke pasaraya utk membeli apa yg dah terkurang kt kabinet dapur....daku mengambil beberapa jenis kudap-kudapan yg kufikirkan sesuai utk c kecil kami....


Kudapan ini berbentuk ikan..yang kami jangkakan Iris akan berminat utk mkn....


Ini sejenis biskut yg bgambar teddy...tau dia buat apa? dia cium2 biskut ni...kelek ke hulu hilir mcm teddy mainan dia....Gaa....(ibu speechless)


Ni xkan x tau...coco crunch...yg ni dia layan la ckit...


Ni..plak..kuih....kehkeh..lupa nama plak...cair di mulut x ditangan....nipun dia masuk mulut dan kuarkan semula...wawawa...

Tapi...bab hisap botol susu...dia la orgnyer....


Tengok....sekilo seminggu...

apa la agaknyer yg Iris nak makan agaknyer....ibu dah fenin dah....balik2 ibu jugak yg tolong-iris-makankan......



No comments: