Pages

Sunday, January 2, 2011

Belum lagi.....

Aku masih di sini.....menunggu hari itu tiba.....dengan sabar....
Hehehe.......EDD aku lambat lagi, tp x taulah kalau terawal dr tarikh...masa Iris hari tu awal 2 hari....yg ni ramai plak yg meramal lagi awal sebab depa kata "jatuh dah perut awak ni..." means that bby will going out anytime......
Barang2 semua dh packing, ltk dlm boot kete....incase kalu wak2 pejabat aku akan terus ke hospital Raub....kad merah sentiasa ada dlm handbag....
Perutpun kdg2 mcm kontraksi....humm...mungkin kontraksi khayalanku semata2 kot.....kdg2 bhg ari2 tu menikam2 menyucuk2 esp, bgn dr duduk lama2.....sakit woo....seingat aku masa Iris hr 2 x der la plak....x tau la kalu aku dah hilang ingatan...hehehe...tp memang x der la....huhuhu....seksa woo....dugaan.....pinggang? Ya Ampun....sakitnya mcm nak tercerai dr badan.....tiap2 mlm sapu minyak panas.....urut sendiri.....
Mmm....kalu bleh bw lappy atas katil spital kan best....buleh kurangkan rasa sakit....agaknyer la....sebab kalu nak tahan sakit kt kena alihkan perhatian sakit tu ke lain....baru la x memikir sangat.....ye ker......
Menteri Kesihatan utk perhatian dan pertimbangan....hehehe.....

No comments: