Pages

Sunday, June 26, 2011

Trip 2 Cameron Highlands 1

Masuk citer...
 
Pada 26 Jun 2011, dlm kul 9.30 pagi, kami bergerak ke CH dengan 2 buah kete. Satu kete aku dan satu lagi kete Pok Su aku. Kete aku cam biasa, kami sekeluarga n mak dan ayah. Kete Pok Su, dia sekeluarga n Atok. First time bawa Atok naik CH. Sebelum ni Atok x minat g jalan2....tapi sejak arwah Opah dah x der...sob..sob..sob....dia macam x nak duk umah sgt sebab akan sentiasa terbayangkan arwah.....mana xnya...hampir 60 tahun hidup bersama........korang bayangkanlah sendiri....
Terasa perjalanan kali ni lama la pulok...mungkin sebab dah hampir 2 tahun x g kot....lamanya....sebab ambil tempoh aku peknen n Baby dh pun umur 5 bulan....hehehe...
Hrp2 bby okay n x meragam....tp bby BF ni biasanya x meragam...as long as Ibu ada sentiasa kt dia....Kak Yong Iris mcm biasa....aktif...tersangat la....xtif...naik mengah melayan dia...yg penting enjoyyy.....so layan gambar jerlah ek...
Dr kiri, ayah dukung asadel, mak n mok su dukung bby dia-Kuarga mok su-aku,moksu n atok-mak n atok

   

Bila tengok gambar kat atas, tiba2 aku realize...dulu atok x suka ambil gambar..bl kitaorg nk ambil gambar, dia lari. Tapi kali ni dia sporting sangat2......
 

x lupa selit gambar asadel....yg ceria sepanjang masa.......err...korang penah x rs mcm nk geget anak korang?hehehe
Aku selalu rasa mcm 2...hehehe...kengkadang iris pun aku geget...geget kaki dia, geget tgn dia...tp main2 jerla....geget2 manja....hehehe....gerammmm........

Dr Bharat Cameron, kitaorg gerak ke Strawberry Farm....naik tangga n jln tinggi.......mengah weh...fuhhh...mujur atok masih sihat dan mampu naik.....
Gambar en hubby n anak2....anak2 steady la sebab kn dukung....kak yong iris sekerat berdukung...sekerat dia jalan sendiri...pas2 nampak strawberry dia ckp nk ambik "tobeyi"..hehehe....memory kuat la anak ibu ni..padahal ms dia g 2 dia kecik lagi....


Aksi kami anak beranak di photoshoot point utk starwberry farm...aku letak jer asadel kt celah lubang tu, x sangka dia bleh tersengih plak...alahai...comeyyyyy anak saper la wehh....
Lastly sedikit gambar suasana di Strawberry farm gambar seterusnya x snap sebab hujan renyai2........pas2 makcik camerawoman sibuk bw anak, kejar anak n sebagainya....wiyui.......
mode penat....
 
Selamat berhujung minggu.....
 




No comments: