Tuesday, July 16, 2013

Selamat Berpuasa...........

Lambat betul..........dah 7 hr poser br nak wish.....maap la pd diri sdri....bukan x nak update blog...tetiba x der idea...padahal banyak benor mender nak dicerita......

Tetiap hari bukak belog orang lain.....kunun nak cari idea.....petangggggg......baru pasan yang dh nak balk dah....hahaha...x sempat....esoknyer sambung bukak belog orang jugeks......nak tau sambungan citer depa......blablabla.....x sempatttttt jugak nak update belog sendiri....

Sian ko belog.....tetiap hr bukak jugak sebenarnya.....sebab terus boleh tengok kat sidebar belah kanan belog yang disukai baca......mihmihmih......amboi kemain panjanggggggg alasan ko kan.....sian anak nom dua saya....sebab jaranggggggggggggggg citer pasal dia.......TAPI....puii...pakai font besar bajet nak perhatian....sejak ada wechat n apps ni haku update kt citu jer......

Alhamdullilah dah masuk hari ke 7 ramadhan.....semoga ramadhan kali ni lebih baik dari ramadhan tahun2 lepas....anak dah dua...tetiba......

Haku dah nak masuk juz 4 bertadarus.....tetiba......dah bendera merah.......harap2 x lama....kang jenuh nak mengganti...

huhhh.....tetiba ide lari.........ok bye

No comments: