Pages

Tuesday, October 1, 2013

Blank

Peace yo....hamboi....perasan remaja lagi ker....walhal dah purba dahpun.....uhuk...uhuk....

Tengok.....blum paper dah batuk2.....memang dasarrrrr dh tua.....sian org tua ni...mudah lupa, mudah nanyuk....tu ko lerr....org lain tua2pun steady jerrr.....dah kenapa ko citer pasal tua pepagi ni? Uwaaa...ni bulan kelahiran saya.....bulan sepuluh.....maksudnyer 22hb nanti umur saya akan bertambah satu angka....motif ko bgtau besday ko kt org?*peace*....

Aku ekceli hari2 bukak blog sendiri.....bila dah bukak terpinga2...mcm tetiba eh...blog saper yg boring ni......bila tersedar dr lamunan....*ayat novel sangat*....laaaa.....blog sdri rupanya......hehehe....jadi blank....last2....tgk sidebar blog kengkawan yg update terrr.....bukak blog dorang....terrr okey.....bukan sengaja......hahahaha...alasan ke 150 juta......

Masa sekolah dolu-dolu...mmg aku dorang panggil 'blank' pun....aku pun x hengat dah sebab apa.....yg aku ingat arwah sir halim pun panggil aku 'blank'....nampak cam notti jer kan? cute.....buwekkk....aku masa sekolah baik tau...mana ader ponteng2 waktu subjek maths hari isnin....mana ader merangkak bawah pagar sebab nak ponteng....x der...x der......hahaha......*kalau geng aku baca blog ni......sure gelak sampai berguling2....* hamboii......

Malas lah nak ingat pasal zaman sekolah......sebab Fizz Fairuz pun x ingat aku yang x glamer ni....tetiba.....nampak sangat memang ko x glamor pun.....sedeyyyy......baik citer pasal anak2 aku....wahh...mcm dah ramai jer.....walhal dua jer pun......erkk.....

Maap la anak2...jarang bercerita pasal korang kat blog sekadar di pinggiran ni.....sian betul...anak org lain aku tau jer....anak aku? Biarlah hanya aku yang lihat perkembangan mereka.....memang dasarrrrr....dapat mak pemalas mcm nih....

Okeyy...lets start....

Iris,
Dah nak masuk 5 thn dah thn depan.....bulan februari.....tahun depan adalah tahun MANDATORI buat dia....no excuse!!!!!! gitewww.....tegas ni...tegas.....aku dah plan nak cuti tuk pantau dia kat sekolah.....masalahnyer...aku sendiri x decide lagi nak hantar sekolah mana.....hai la kakak.....depan umah mak tuh dekat jer pun sekolahnyer.....apasal kakak x nak.....nak balik 2-3 langkah jer dah sampai....amboi mak ko....hover....
Agaknyer dia nak sekolah jauh kot....sekolah kawasan tpt ibu kerja nak? T ibu cari.....tapi kakak janji nak sekolah.....2 minggu kebelakangan ni dia x nak blk umah kitaorg.....dia nak duk umah makkkkk jer...x tau nak pujuk cemana.....tapi sian jugak kat mak sebab x der kawan kalau iris ikut kitaorg balik....dh boleh buat kawan dah anak dara aku tu.....huhuhu...rinduuuuu kat kakak......

Uppss....lupa plak...iris dah x guna botol susu dia dah.....dia minum dalam cawan jer....good job kakak....means kakak dah besar....

Asadel a.k.a adik plak,
Dah nak masuk 2 ehh...3 tahun, tahun depan.......tersasul plak...aku selalu rasa dia kecikkkkk lagi.....rupanya dah nak masuk 3 tahun...hows time flies.....huhuhu....sbb masa sekrang pun dia masihhhh nyusu dgn aku.....oh myyy......camner aku nak stop kan dia.....kesian plak....mak dah berapa kali sound suh stopkan dia.....x reti nak buat mcmmaner....

Seminggu ni dia dapat akal nak tgk citer tamil....ayoyo.....chanel 202...sampai ternganga tgk tv....jgn la ko nak tukar channel...mengamuk dia.....terpaksa la aku dan apaknyer layan jugak.....tapi eh....eh...best jugak citer tamil ni ek....layan jer la......

Vocab dia masih pelat.....tggu sampai dia umur mcm kakaknyer agaknyer....iris pun ada pelat2 jugak lagi....

Dahhhh tu jer nak update....tanpa gambar x best kan?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 Masa ni kakak baru kuar OT......amboii...chubby nyer kakak......ibu rasa mcm baru semalam jer lahirkan kakak....huhuhu.....emo......moga kakak jadi anak yang solehah, yang terang hati, murah rezeki, yang akan mendoakan ibu bapa, yang disenangi org keliling..........*tears*
Ni adik lak....amboi dikk...muncung ko.....maintain sampai skang.......ni baru kuar OT gak.....adik ni semangat.... 4.1 kg uolls.....dah mcm bdk umur 4 bulan dah.......moga adik jadi anak yang soleh, yang terang hati, murah rezeki, yang akan mendoakan ibu bapa, yang disenangi org keliling..........*tears* (copy jer ayat tuk kakak...memang pemalassss......)

x derlah...doa tuk anak2 sama jer kan? x der bezapun.....mcm tu gak kasih sayang ibu....x der kurang x der lebih......

XOXO...
*tetiba....*

No comments: