Pages

Monday, May 12, 2014

Aku dan Shaklee






Kenal lambang kat atas adik2....? Ya...lambang Shaklee....

Aku sebenarnya dah lama join....since adik dalam perut lagi....nekad aku cari supplement tuk bf adik....sekali aku ter'blogwalking' blog Alin betapa gigihnya beliau bf baby dia walau ke Korea sana....pumping pastu bawak balik 'titisan emas' itu....Subhanallah!!!!!

Aku pk kalau Alin boleh xkan aku x boleh....laaaaggggiiiiii byk masa pada Alin. Alhamdullillah urusanku dipermudahkan....ada rezeki beli Full Set Spectra 3 dr Momslittleones....tupun aku sorok dulu dari sang hubby...hehehe...tau dah ayat dia...membazir la..apa la....namun aku berjuang jugak walau sorang2......

Adik lahir 20.01.2011 (cantek no diakan?) c-zer jugekkkk....mana xnya adik nalaaaaa punya besaq...4.1 kg uolls...perghhhh.....aku agak down ckit...sebab nawaitu nak bersalin normal...apakan daya hajat x sampai....sesungguhNya Allah sebaik2 Perancang.....

So lagiii la kuat azam aku....dah la dia lahir x ikut pintu kannn....so mengapa tidak dia memperoleh haknya....dr hospital alhamdullillah dia pandai sucking n very behave....cuma aku x daya nak turun naik tukar pampers dia...sebab dia asyikkkkk la yak2...hehehe...

The journey begin bila sampai rumah....mungkin dia nak sesuaikan diri dgn persekitaran baru...maka dia menangis...lalu aku disogokkan (ewahhh ayat x boleh blahh) dgn fakta "susu x cukup"....sedih sangat rasanyer....tapi apakan daya...mereka2 telah memberi adik susu formula...ckit jer la nasibnyer...aku sambil tu teruskan jugak sesi pengepaman aku....meriahhh mak jemah....susu2 ku keluar melimpah ruah rezeki si anak...

sejak itu....good bye susu formula....aku ambil supplement tuk tambah susu, bagi tenaga....alhamdullillah ia selamat tanpa anak beranak tiruan...hehehe dan paling penting ianya SHAKLEE !!!!
Dak ni lah yang mengempeng dgn aku selama 2 tahun 9 bulan.....rindu plak...moment2 bf kan dia.....semuanyer hasil daripada....
saper berminat pm/whatsapp/sms 012 9384744


XOXO

No comments: