Pages

Tuesday, May 13, 2014

Kakak dan Meal Shakes.........

Si kakak ni ikut aku....pagi2 pas mandi....mesti bersin...kalau kt umah mak mesti mak aku bising..."ikut kakak (aku lettew..) la ni..." kecik2 dah ada resdung.....aik? dlm hati aku budak2 ada resdung ker...kelakar mak ni....dlm hati jer la....

Makin lama makin teruk plak bersinnya...lagi2 kalau shampoo kan rambut dia yg panjang mengurai tu....sampai ke petang la bersinnya....sampai lembik aku nengokkan....ish...x bleh jadi ni....lalu.... akupun teringat kat Meal Shakes dr Shaklee....kn try la ni...supplement yg semulajadi dan senang tuk bg....
hai Meal Shakes.....selamat datang ke dunia kami.......

Once order dah sampai jer aku bagi dgn mencampurkan susunya pagi2....sebenarnya aku x perasanpun...oleh kerana kesibukan menguruskan anak 2 org pagi2...(macam ko sorang jer ada anak 2 kannnn...hehehe....lepas 4-5 hari bagi tu...tetiba aku perasan...ehhhh? kakak dah x bersin la pagi2.....pastu selera makan dia tinggi betul....kul 11.30 pagi dah merengek suh masak nasi.....

Semalam hari Wesak aku masakkan sup tulang....intake dia sepinggan nasi dewasa tau!!!!terkezut aku.....biar betul kakak ni....

Pastu mak dtg umah kitaorg...mak jamah la ckit nasi n sup tulang aku yg marvellous tu (perasannnnnn....) dia pun tumpang sekaki.....haaa......ko....mampu? Bagi aku as a mother...alhamdullillah.....syukur Allah menemukan kami dgn Meal Shakes yg AWESOME!!!!!

Lagi Awesome bila sepanjang bulan May 2014 ni Meal Shakes promosi beli 6 percuma 1....walawei....aku lewat ckittttt jer...








Ayuhhhh ibu2 yg awesome....order tuk anak2 kita....

Berminat pm/whatsapp/sms 012-9384744
SID 866371

XOXO
Nahh....gambar kakak dan Meal Shakes....



No comments: