Pages

Thursday, May 15, 2014

I'm in Love with Energizing Soy Protein

Why I'm in Love with Energizing Soy Protein


Apa itu ESP?

Kali ni kita baca 16 fakta menarik tentang ESP, makanan tambahan terlaris di kalangan BF Mommies & customer2 aku yg pentingkan kesihatan. Aku memang dah addicted dengan ESP ni sekarang, Ramadhan tahun lalu, bangun sahur aku minum segelas ESP. Then baru start panaskan apa yg boleh, solat sunat apa yg smpt, and baru makan. Makan tak byk, sebab ESP ni mengenyangkan...BEST kan....Alhamdulillah.
Memula nak beli ESP...gulpp!!!!!... aku cakap ESP ni mahal ....eee... sapa la nak beli.... - tak kenal maka tak chenta kan? nak x nak...bila dah beli...terpaksa la minum......rupanya bila dah start ESP, aku sendiri nampak perubahannya, sehari tak minum ESP aku rasa 'lain macam'. 
Nak2 ESP ada pelbagai resepi untuk rasa yang lebih enak...

Ini resepi cara2 bancuh ESP yang anda boleh pilih dan try :
  • ESP + Fresh Milk
  • ESP + Fresh Milk + kurma (rendam kurma dalam susu..after few hours..blend/shake it and mix with 1 sudu ESP..bukan sahaja bertenaga..boost milk production malah energized)
  • ESP + SusuAnmum
  • ESP + Performance Drink Shaklee + MealShake Shaklee
  • ESP + Nesvita 3in1
  • ESP + jus twister tropicana ESP
  • ESP + Ribena
  • ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih,peria,pegaga)
  • ESP + Milo/Horlicks
  • ESP + sirap bandung
  • ..........dan lain2......
Panjang cerita ESP, insya Allah aku akan ceritakan tentang "akudan ESP" pada entry akan dtg (ntah bila2...maapkan tuan tanah).... entry kali ni focus pada ESP dulu.

Sebelum tu, untuk mengukuhkan fatka yang ESP ni memang marvellous, aku share:

Shaklee Corporation adalah pengeluar makanan tambahan yang terulung dan yang terbesar sehingga kini. Shaklee ditubuhkan pada tahun 1956 (bahkan penyelidikan dan pengeluaran bermula seawal 1915 lagi) oleh Dr Forrest C Shaklee, seorang pakar bidang dalam pemakanan berkhasiat.


Berminat? sila pm/whatsapp/sms 012-9384744



XOXO


No comments: