Pages

Thursday, May 22, 2014

Ostematrix

Harini aku nk citer pasal ostematrix supplement dr Shaklee...

Bagi yg lansung x bleh telan susu tuk tambah kalsium dr bdn....amatlah d galakkan ambil ostematrix...tambah balik kalsium yg dh kita pakai.

Dulu2...(cehhh....mcm la lama sgtkannn)...aku belikan mak susu anlene...tapi still dia mcm kena jg sakit2 lutut...sakit belakang....itu bermakna yg kalsium tu still x cukup dlm bdn...yer lah kannn....punyala lama pki kalsium dalam bdn dr kecik sampai 50an....minum susu jarang2....mana nk cukup....

So masa promo April aku beli buy 6 free 1...aku bg mak mkn....n alhamdullilah dh jaranggggg dia mengadu sakit lutut n susah berak....so aku sangattttt la rasa yg Ostematrix byk membantu mak....
inilah dia....skang stok akupun dah tinggal 2 botol....memang sangat membantu...

apalagi.....
meh order...
pm/whatsaap/sms 012 9384744

XOXO

No comments: