Tuesday, July 12, 2011

Dpt salam MB yeyyy...............

Pepagi td ada la tersasul dgn one staff ni, dia tanya kenapa termenung? padahal masa 2 aku tengah sarapan dengan encik Somi. Aku gurau dgn dia, saya tgh pk camner nak salam ngan MB jap lagi. Dia kata, g jer kat depan nanti dptlah salam.........kebetulan tadi aku turun bahagian Admin, nak jumpa sorang akak ni. Rupa2nya diaorg tengah sambut ketibaan MB, aku masuk dulu dlm Admin, sebab ms 2 MB x sampai lagi. Tetiba, kecoh kt luar kata MB dah sampai, aku pun terjengok2 la kt luar nk jumpa MB......................hehehe macam bebudak......MB salam2 dgn org depan, sekali dia gostan belakang n masuk salam plak dengan aku n d gang yg terjengok2 nih.....hehehe.................vangga2....................lembutnya tangan dia.............mesti korang kata aku kecoh. Tapi hari ni aku dapat salam ngan MB..................korang ada? tehehe.......


No comments: