Thursday, December 29, 2011

Kak Yong dan duck duck ayis.............Adik encem...

Alkisahnya anak dara ai dan 'teman karibnya' sedari lahir hingga sekarang............................apa lagi? bantal busuk dia la....................x tggl, tp kalu g soping pdi lak suh tggl.............nk pki bajupun nk pgg bantal dia, yg dia pggl duck duck ayis...................hehehe........asal usulnya gambar duck kt bantal tuh..................sajer ai nak attract dia, maklumlah bior ada kalering ckitkan...............................bila udah lama, udah dibasuh, dijemur...........melalui proses penyahkumanan...............makanya kaler pun dah btukor..............................kengkadang macam naik sawan plak dia kalu x jumpa.........................camner nak buat erk? 

Semalam waktu testing snap2 gambor ngan encik canon adik ai itew, dia sibuk suh snap gambor dia posing dgn duck duck dia..........................kena baca dua kali tau....................hehehe

Let the pictures story.....................................
korang nampak x? kelunturan kalernya tuh...........................................Ada lagi.................

sampai terlentuk2 nak tayang.............................................................
Lastly yg buat kitaorg tergelak....................


Kata sayang sehingga hujung nyawa Kak Yong..........apsal centeng cam geli jer...................hahaha...........macam2 hal diaorg nih.........si Adik pun nak enteprem jugak..........sedar x sedar dah nak masuk setahun pun dia...............sedar x sedar dah nak setahun dia hanya nyusu ngan ibu jer.........so touching lah adik............his skill is more better than his Kak Yong............but more MANJA...........aduss..............sikit2 nanes............bukan tau nak masuk gear pelan2, terus gear 3......................apalah adik.......................

Besar dah adik..........baru ibu perasan yg Adik punya bulu mata pun panjang cam kak yong..........comel la adik.............hehehe

ni dah selepas mandi...............dia sibuk nak dtg kt ibu yg tgh snap2................................sila abaikan pemandangan belakang yg x brapa cun tu ek.....malas dh ai nk crop2 nih....sebab bkn pki lappy ni..pki HMKM....tau dak apa dia....Hak Milik Kerajaan Malaysia......hahahaha................

Last pose dr adik.........................x mo byk2 kang hilang keencemannya......hahaha..........


Lastly................
SELAMAT TAHUN BARU 2012


No comments: